Awak...

Posted by Unspeakablechunks 05:35


Awak..
Hari ni air mata saya jatuh lagi..
Kenapa awak buat saya macam ni?
Saya tak cukup bagus ke untuk awak?
Sedih hati saya..
Saya penat setia dengan awak..
Tapi, awak tikam belakang saya..

Awak..
Awak menipu saya lagi..
Awak suruh perempuan tu tipu saya..
Awak dengan dia bersubahat tipu saya..
Sedihnya hati saya masa tu..
Saya rasa macam tak dihargai..
Selama ni saya banyak tolong awak..
Saya percayakan awak..
Tak sangka awak menipu saya selama ni..
Bukan sekali.. dua kali.. atau tiga kali.. dah banyak kali awak..
Sakitnya hati saya rasa...
Apa salah saya kat awak??..

Awak..
Saya manusia biasa..
Ada hati dan perasaan...
Luka kat hati saya ni payah nak sembuh..
Walau pun peristiwa tu dah lama berlalu..
Luka tetap takkan sembuh sampai bila-bila..
Payah untuk saya lupakan semua tu..
Hope awak faham..
Saya dah naik gila pikir benda ni semua..
Kejujuran dan keikhlasan awak...
Saya harap itu je dari awak..
Tapi sekarang, awak dah punahkan semua kepercayaan saya kat awak..
Maaf la.. saya masih lagi ragu-ragu dengan awak..

Awak..
Kadang-kadang saya berdoa..
Saya harap kita tak pernah berjumpa..
Kalau kita tak pernah kenal, mesti kita takkan gaduh kan?
Saya tak suka gaduh..
Lebih-lebih lagi dengan awak..
Kalau saya marah awak pun..
Lepas tu, saya akan nangis...
Saya rasa menyesal...
Mungkin setakat ni je kisah kita..
Awak cari la seseorang yang boleh bagi kebahagiaan kat awak...

Awak..
Sekarang saya dah tak percaya cinta...
Cinta tu buat saya benci...
Sebab awak, saya takkan terima sape2 lagi dalam hidup saya..
Sebab saya dah tutup pintu hati saya untuk bercinta...
saya fedup awak...
terima kasih sebab wat saya macam ni...
hati dan perasaan saya hanya untuk awak mainkan je kan...
tahniah sebab awk berjaya patahkan hati saya...
dan saya tak mampu untuk ganti hati saya ni...


Reactions: 

4 Response to "Awak..."

  1. Nurmayanti Zain Says:

    wahhh ini patah ya?

  2. Osmosis Says:

    @Nurmayanti: xder lh.. saje je ni... hehe..

  3. Nurmayanti Zain Says:

    terima kasih sudah follow blog aku :)
    blog osmosis sudah aku follow balik ^^

  4. Osmosis Says:

    @nurmayanti: no problem.. my pleaseure..nice to know u..

Post a Comment