Kenangan itu..

Posted by Unspeakablechunks 22:22


Kenangan itu.. Ya.. kenangan itu menggamit lagi.. kenangan yang amat pahit untuk aku telan... Mungkin lebih pahit dari air kopi tanpa gula? Kawan yang disangka boleh diharap, rupa2nya musuh ketat aku selama ni. Rupa2nya ada gunting dalam lipatan. Celaka kau! Disebabkan kau, perwatakan aku berubah menjadi lebih kasar. Aku dah tak percaya kan sesiapa lagi kat dunia ni.. Semua penipu! Dunia memang sangat kejam dengan aku.. Tak masuk itu lagi, kakak angkat yang aku percaya pun menipu aku! WTH!! Kenapa semua orang nak menipu hah!! Sekarang hati aku begitu keras untuk mempercayai sesiapa. Sorry to say, hatiku sudah tidak dapat lagi menerima segala penipuan BODOH mereka!! Aku harap mereka menerima balasan yang setimpalnya kerana menganiayai aku selama ini!!

Reactions: 

1 Response to "Kenangan itu.."

  1. Anonymous Says:

    salam....hidup ini memang tak dapat lari dengan ujian hidup ..macam2 kita temui...benci itu menaykitkan jiwa..dulu aku pernah membenci insan yang bergelar lelaki...tapi apa yang aku dapat...cuma dosa...xkan nak benci ayah,abang dan adik lelaki sendiri kan..disebabkan hanya segelintir insan yang menghuru-harakan hidup kita ..xkan nak benci semua...berdoa ker semoga dosa mereka diampunkan....

Post a Comment