Zaman sekolah yang bahagia-

Posted by Unspeakablechunks 09:01








Tiba2 je aku rasa rindu pulak zaman aku sekolah asrama dulu. sebab apa ek? sebab 5 tahun aku kongsi hidup zaman remaja aku dengan kawan2 rapat aku. sekarang masing2 dah sambung belajar kat dalam negara dan oversea. semua hebat. bangga aku.


Teringat balik dulu banyak benda bodoh aku pernah buat masa sekolah asrama dulu. Antaranya:

1. Ponteng PREP. Dah la ponteng p tidoq dalam surau plak tuh. baik punya ponteng. HAHA. lastly, kena tangkap dengan warden. terus BLACKLIST nama ku. Kitorang siap lari lagi, then warden gegeh mengejar. Lelah dia. So, aku pun kesian and memberhentikan larianku yg agak laju. KAH3..


2. Bawak handphone. Waktu tu sekolah aku amat melarang keras kitorang bawak handset. So, aku bawak jugak curi2. Masa spotcheck, kitorang main sorok bawah tempat persembunyian rahsia bawah tanah. HOHO. selamat lah.



3. Masuk dalam tasik tengah2 malam tangkap katak untuk eksperimen Bio. Punya la aku and the geng semangat meredah tasik tu, alih2 dapat katak cekeding je. nak belah pun tak sanggup. Dah la kena tangkap dengan HEA. memang lagi kena BLACKLIST namaku.



4. Fly. ni aku buat bila aku n the geng bosan makan makanan kat Dewan Selera tu. So, aku pun ikut jalan belakang asrama. Pintu pagar kitorang dah potong kat bawah tu senang la nak keluar. HO3.



5. Tiru sign warden. Ni aku buat bila nak outing. Warden tak bagi aku keluar tapi aku bertekad jugak nak keluar. Lastly, aku tiru sign dia. HEHE..Nasiblah pakguard tak perasan.





Reactions: 

0 Response to "Zaman sekolah yang bahagia-"

Post a Comment